خرید انواع آینه محدب ترافیکی
نوشته شده توسط : malih

آینه محدب ترافیکی

آینه محدب ترافیکی فریم دار پلی کربنات قطر 60 در جاده های پر پیچ و خم، کارخانه های صنعتی و همچنین پارکینگ های بزرگ استفاده می شود. آینه ترافیکی محدب به وسیلهی دو عدد پیچ و مهره که در پشت آن قرار می گیرد، قابل نصب می باشد.آینه محدب قطر 60 سانت ، سایز استاندارد آینه ترافیکی است که در پارکینگ ساختمان ها استفاده می شود. همچنین می توان از سایز های 50 و 70 سانت نیز استفاده نمود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب ترافیکی جاده ای قطر 50 در انواع مختلفی از جنس شیشه و پلی اتیلن و استیل ساخته می شوند و نوع پلی اتیلن آن نشکن و ضد ضربه می باشد. آینه محدب ترافیکی در ابعاد مختلف 50، 60، 70، 80 ، 90 و بالاتر تولید می شود. که اندازه های بزرگ آن جهت استفاده در معابر و جاده های بزرگ با حجم ترافیک سنگین مناسب می باشد.  آینه محدب ترافیکی جاده ای قطر 50  با سایز کوچک بسیار مناسب پارکینگ و معابر عمومی برای ایجاد میدان دید می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب ترافیکی قطر 40 در انواع مختلف و گوناگون طراحی و تولید می شوند و قابلیت استفاده در انواع مکان هایی که دید کافی ندارند ، در مسیر جاده ها و حتی پارکینگ ها و گذرگاه های درون شهری را دارا می باشند . نصب آینهی محدب ترافیکی بسیار آسان بوده و به وسیلهی دو پیچ که در پشت آن تعبیه شده است ، بر محل مورد نظر نصب می شود .

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب ترافیکی جاده ای قطر 70 به منظور رویت نقاط کور و زوایای مخفی در پیچ های خطرناک ، بزرگراه ، جاده ها و پارکینگ منازل استفاده می شود و احتمال برخور خودروها با یکدیگر و عابران پیاده را به حداقل می رساند.آینه ترافیکی محدب جاده ای در مکان هایی که دید کامل وجود ندارد مانند پیچ جاده ها به منظور کامل شدن میدان دید، به کار می رود. وجود آینه محدب  از برخورد احتمالی جلوگیری خواهد نمود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب ترافیکی قطر 60، مقاوم بوده و تغییرات جوی بر روی آن تاثیری ندارد. از آنجا که تغییر دما و قرار گرفتن در فضاهای باز، تاثیری فرسایشی بر چنین محصولاتی می گذارد، ضخامت مناسب و تاکید سازندگان بر کیفیت آینه ترافیکی عمر و دوام طولانی آن را تضمین می کند.قیمت آینه ترافیکی محدب به دلیل استفاده از شیشه در ساخت آن بسیار مناسب و به صرفه است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب و مقعر کاریکاتوری یکی از جذابترین انواع سرگرمی است. این آینه ها با تغییر شکل افراد اسباب سرگرمی مردم را فراهم می کند. این آینه ها در انواع محتلف و در ابعاد مختلف تولید می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: